Κάπου στην Ανατολή…

της Μιρέλας Λαμπιδώνη

Κοιμήσου μικρό μου

Κοιμήσου μικρό μου

Κοιμήσου βαθιά

Άφησε τ’ όνειρο να σου ψιθυρίζει

Τα βλέφαρα κλειστά

Και πίσω τους ο ήλιος

Ψυχή μου

Ναι, χαμογέλα

Πετάς μέσα στο όνειρο

Κι αγαπάς

Μυρίζουν λουλούδια

Μιλάς με τα ζώα

Σκοτείνιασε η πλάση μικρό μου

Λιγόστεψε η αγάπη

Τα φύλλα θαμπώσανε

Τα ζώα πεθάναν

Και τα παιδιά,

Τα παιδιά…..

Κρύψου καρδιά μου μεσ’ στο όνειρο

Μήπως ξυπνώντας

Φυτρώσουν οι στάχτες και βρεις αγριολούλουδα

Και τα χαλάσματα μη γίνουν σπιτάκια

Κι αυτη η σιωπή μήπως γεμίσει γέλια, γαυγίσματα

Η αδελφή σου αγκαλιά με τη γάτα

Η μυρωδιά του ψωμιού που φουσκώνει

Κλέψτα απο τ’ όνειρο

Χαμογελάς

Κοιμήσου μικρό μου

Ἀπαντῆστε

