Όνειρο

της Ζωής Καρέλη

Zoe_Karelli

Ένα μεταξένιο μαγνάδι, ακαθόριστο

έπεφτε κάπως βαρύ, βαρύτατο ύστερα.

Γύρευα την αρχή του με το χέρι,

την κάθετη ούγια· και το χέρι μου

χώθηκε στο βαρύ αδιέξοδο ύφασμα.

Τόσο σε τούτο το εμπόδιο

ύλη πηχτή! Οι πτυχές πυκνώνουν.

Κάποιο μαχαίρι ζητούσα, για ν΄ανοίξω

τη δίοδο.

Γιατί τούτο το ύφασμα

κολλάει πολύ πάνω στο σώμα,

τυλίγει τη ζωή μου,

δεν φεύγει από πάνω μου.

 

Κάποιο μαχαίρι, για να κοπούν

οι συνήθειες, τα ύπουλα μάγια,

που φαίνονται τόσο πολύτιμα,

ίσως ωραία, κ΄είναι αδυσώπητα.

Όμως η λεπίδα, καθώς ελπίδα

πήγε να σκίσει το τύλιγμα

το πλεγμένο απάνω μου πλέγμα,

εμπόδιο βρήκε του σώματός μου

την ψυχή και πόνεσ΄επώδυνα

η τομή που έκανα, πολύ!

Για να φύγω, έσκισα το ντυμένο

κορμί μου – για να φύγω από εκεί.

Πέρ΄απ΄τής συνήθειας το ένδυμα,

καθώς καίρια είχε χτυπηθεί,

νόμισα πως θα πέθαινα.

Ἀπαντῆστε

